Вакансия в архиве, закрыта 18 ноября
№ 29854715

Оператор ПК, бухгалтер 1С, офіс-менеджер обліку товару

от 3 200 до 6 000 грн.
Хмельницкий
Полный рабочий день на территории работодателя
Опыт работы не требуется
Должностные обязанности:
Відповідальні обов’язки:

- обробка замовлень у ручному та автоматичному режимі
- друк видаткових накладних, прайс- листів, та документів для експедиції
- контроль виписки та руху товару
- внесення та контроль інвентаризаційних даних складу
Требования:
- приємна доглянута зовнішність
- грамотна вимова, та вміння висловлювати думку
- впевнений користувач ПК
- діти старше 6 років, або відсутні
- проживання у м. Хмельницькому
- відсутність шкідливих звичок
- математичні здібності
Мы предлагаем:
Це робота для тих, хто хоче працювати у зручному офісі з цікавим колективом, займатись обробкою замовлень, випискою та обліком товару і активний у спілкуванні.

В регіональній продовольчій компанії яка 19 років забезпечує більше 2700 магазинів міста та області найкращими продуктами харчування розширена вакансія Бухгалтер- оператор 1С- менеджер обліку товару.

Так як ми стабільна компанія і постійно розвиваємось ми шукаємо активних та перспективних кандидатів що прагнуть розвитку, самореалізації та розкритті свого потенціалу.

Також це може бути початком кар'єри: менеджера- логіста- аналітика, маркетолога, бухгалтера, або менеджера з продажу.

Стартова оплата у період навчання- 3200 грн., випробувальний термін- 4200 грн. в місяць, та може досягнути- 6000 грн. при кар'єрному рості.

- робочий день з 10.00 до 19.00
- вихідні — субота, неділя

Наші переваги:

1. Навчання за рахунок компанії. Наші працівники- професіонали своєї справи, і ми пишаємось результатами їхньої роботи.
2. Постійний розвиток, та розширення відділів дає можливість для Вашого кар'єрного росту.
3. Велика кількість напрямків дозволяє розкрити себе у тому, у чому Ви будете найбільш ефективні. А це означає отримувати задоволення від роботи та винагороди.
4. Офіційне працевлаштування, оплачувані лікарняні та відпустка.
5. Стабільність компанії гарантує працівникам впевненість у завтрашньому дні та захищенність.
6. Цікава корпоративна культура, та дружній колектив.
7. Професійне керівництво яке поділиться досвідом та знаннями.

Як влаштуватись до нас в компанію:

існує 3 варіанта:

Варіант 1.

Прямо зараз пройти співбесіду в нашого менеджера з персоналу та одразу дізнатись результат за номером.

Варіант 2.

Надіслати своє резюме за допомогою сервісу цього сайту в якому потрібно вказати чому саме Ви найбільше підходите для роботи в нашій компанії.

Варіант 3.

Одразу зараз заповнити google- форму в якій максимально відверто дайте відповіді на заптання, і на протязі 24 годин наш менеджер зателефонує Вам щоб повідомити результат проходження відбору.

Обрані кандидати будуть запрошені для:

особистого знайомства,
визначення дати початку стажування,
а також розробки індивідуальної програми навчання.
Детальніше познайомитись з компанією та підтримувати зв’язок на майбутнє Ви можете за посиланням.

! Одразу ставте лайк, чи підписатися щоб в майбутньому було легше нас знайти!

м. Хмельницький, вул. Тернопільська,9