Обновлено 28 февраля№ 29854715
Вакансия в архиве
№ 29854715
19 марта
Этой вакансией интересовались сегодня 5 человек
Работа, резюме и вакансии / Вакансии / Оператор ПК

Оператор ПК, бухгалтер 1С, офіс-менеджер обліку товару

Хмельницкий
По договорённости, опыт работы не требуется, полная занятость
Посмотреть описание вакансии

Обязанности:

Відповідальні обов’язки: - обробка замовлень у ручному та автоматичному режимі - друк видаткових накладних, прайс- листів, та документів для експедиції - контроль виписки та руху товару - внесення та контроль інвентаризаційних даних складу

Требования:

- приємна доглянута зовнішність - грамотна вимова, та вміння висловлювати думку - впевнений користувач ПК - діти старше 6 років, або відсутні - проживання у м. Хмельницькому - відсутність шкідливих звичок - математичні здібності

Условия:

Це робота для тих, хто хоче працювати у зручному офісі з цікавим колективом, займатись обробкою замовлень, випискою та обліком товару і активний у спілкуванні. В регіональній продовольчій компанії яка 19 років забезпечує більше 2700 магазинів міста та області найкращими продуктами харчування розширена вакансія Бухгалтер- оператор 1С- менеджер обліку товару. Так як ми стабільна компанія і постійно розвиваємось ми шукаємо активних та перспективних кандидатів що прагнуть розвитку, самореалізації та розкритті свого потенціалу. Також це може бути початком кар'єри: менеджера- логіста- аналітика, маркетолога, бухгалтера, або менеджера з продажу. Стартова оплата у період навчання- 3730 грн., випробувальний термін- 4500 грн. в місяць, та може досягнути- 6000 грн. при кар'єрному рості. - робочий день з 10.00 до 19.00 - вихідні — субота, неділя Наші переваги: 1. Навчання за рахунок компанії. Наші працівники- професіонали своєї справи, і ми пишаємось результатами їхньої роботи. 2. Постійний розвиток, та розширення відділів дає можливість для Вашого кар'єрного росту. 3. Велика кількість напрямків дозволяє розкрити себе у тому, у чому Ви будете найбільш ефективні. А це означає отримувати задоволення від роботи та винагороди. 4. Офіційне працевлаштування, оплачувані лікарняні та відпустка. 5. Стабільність компанії гарантує працівникам впевненість у завтрашньому дні та захищенність. 6. Цікава корпоративна культура, та дружній колектив. 7. Професійне керівництво яке поділиться досвідом та знаннями. Як влаштуватись до нас в компанію: існує 3 варіанта: Варіант 1. Прямо зараз пройти співбесіду в нашого менеджера з персоналу та одразу дізнатись результат за номером. Варіант 2. Надіслати своє резюме за допомогою сервісу цього сайту в якому потрібно вказати чому саме Ви найбільше підходите для роботи в нашій компанії. Варіант 3. Одразу зараз заповнити google- форму в якій максимально відверто дайте відповіді на заптання, і на протязі 24 годин наш менеджер зателефонує Вам щоб повідомити результат проходження відбору. Обрані кандидати будуть запрошені для: • особистого знайомства, • визначення дати початку стажування, • а також розробки індивідуальної програми навчання. ! Одразу ставте лайк, чи підписатися щоб в майбутньому було легше нас знайти! Уровень дохода: до 4500 грн.

Вакансия в архиве
№ 29854715
19 марта
Этой вакансией интересовались сегодня 5 человек

компания

Продпромсервис

Клиент SuperJob с 2017 года
Более 1 сотрудника
нет вакансий